czwartek, 14 lutego 2013

Gafa Euro RTV AGD

Kilkunastu klientów e-sklepu Euro RTV AGD miało przyjemność spotkać się z nietypową sytuacją na stronie sklepu.


W sklepie 1 stycznia przy wielu smartfonach pojawiła się cena 0 złotych i system przyjmował zamówienia - informuje serwis Spidersweb.pl.

Osobą którym udało się dokonać  "kupić" wybranych telefonów, przyszło nawet potwierdzenie złożenia zamówienia.

Niestety 2 stycznia Euro RTV AGD przysłało informację o anulowaniu transakcji wskazując na punkt regulaminu mówiący o konieczności potwierdzenia zamówienia przez pracownika sklepu. Którego oczywiście w nowy rok nie było - ale przecież ktoś ustawiał te ceny, system nie robi tego automatycznie prawda?

Sklep winą za zamieszanie obarczył swój system komputerowy i wrócił do starych cen, co nie jest niczym dziwnym czy złym. Jednak zachowanie sklepu jest w mych oczach mało profesjonalne. Od wielkiego sklepu oczekiwałbym zupełnie czegoś innego. Czego? Po pierwsze przeprosin za powstały błąd, po drugie skoro błąd już powstał to "rekompensata" byłaby mile widziana.
Euro nie poszło w ślady amerykańskiej sieci Best Buy, która przed świętami kilku klientom omyłkowo wysłała pięć iPadów zamiast jednego i pozwoliła dodatkowy sprzęt zatrzymać.
Nie chodzi oczywiście by rozdawali to za darmo (chociaż z drugiej strony to ich błąd, więc może by się na przyszłość nauczyli rzetelności).  

Dlaczego właściwie o tym piszę? Mianowicie dlatego, że teraz nie mam pewności, czy kwoty podane przy produktach są właściwe i czy zrealizują moje zamówienie jeśli dokonam "zakupu". Skąd mam mieć pewność że po otrzymaniu potwierdzenia, nie otrzymam następnego dnia informacji, że transakcja jest anulowana bo cena produktu jest nieaktualna z "winy systemu" i ich atrakcyjna cena wcale taka nie jest, bo będę musiał dorzucić kolejny stu-złotowy banknot?

Dla bezpieczeństwa na zakupy udam się gdzie indziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...