piątek, 10 lutego 2012

Konto bez Kantów.

W trakcie poszukiwań konta oszczędnościowego natrafiłem na pewną irygującą informację na stronie BOŚ banku. Muszę przyznać, że czerwony kolor przykuwa wzrok, nie bez wpływu pozostają słowa "Ile możesz zyskać...".

Dając się uwieść, sprawdzam na czym mogę zyskać. Jak się okazuje zyskać mogę na zrealizowanym poleceniu zapłaty, zrealizowanym przelewie (z wyłączenie doładowań telefonów komórkowych), zrealizowane stałe zlecenie stałe, za pełne 100 zł wydane kartą debetową Maestro, za pełne 100 zł wydane kartą kredytową VISA, 10 zł miesięcznie za skorzystanie z pożyczki gotówkowej zabezpieczonej w postaci ubezpieczenia spłaty pożyczki


Szybko zorientowałem się, że nie jest to oferta dla mnie. Ostudziło to mój entuzjazm na tyle, by zająć się dalszymi poszukiwaniami. Zainteresowanych taką ofertą, odsyłam na stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...