wtorek, 7 lutego 2012

na dobry początek.

Nie wiem, czy kiedykolwiek ktoś tu zajrzy, jeśli tak - świetnie. Jeśli nie? Przeżyję i bez tego. Blog ma stanowić dla mnie pewnego rodzaju stymulator do działania, chcę na nim odnotowywać co się dzieje z moimi finansami. Gdzie też dojdę z tym moim procentem-od-życia. Postanowiłem wprowadzić pewne zmiany, w związku z czym ten post będzie linią startu. Do czego dążę? Do realizacji swych najbardziej skrywanych marzeń, które są mocno skorelowane z pieniędzmi. Nie mam ogłady na rynku papierów wartościowych (o instrumentach pochodnych nie ma co wspominać nawet), forexie itd, wszystkiego chcę się nauczyć. Przede wszystkim chcę sprawić, by posiadane przeze mnie pieniądze generowały kolejne. Powinien tu zadziałać procent składany.

Całość mojego portfela na dziś wygląda następująco:

Lokaty: 2555zł
fundusze inwestycyjne: 1300zł
akcje: 600zł
SL (kokos): 300zł

Co na dzień dzisiejszy daje mi 4755zł. Po najbliższej wypłacie, czyli raptem za kilka dni na pewno zwiększy się pozycja oszczędności. Jako, że nastąpiła spora zmiana w ofertach lokat postanowiłem załapać się jeszcze na ofertę Idea Banku Tax Free. (Wniosek można złożyć jeszcze w dniu jutrzejszym- wpłata do 14 dni).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...